ANDERE CASES

Deventer Wintercampagne

Deventer Wintercampagne is opgezet om inwoners van Deventer en de regio in de winter periode naar Deventer te trekken. De campagne is in het belang van diverse stakeholders. Voor dit project sloegen Stichting Deventer Binnenstadmanagement, Stichting dEVENTer en Stichting Deventer Marketing de handen ineen. Spreiding van bezoekers in tijd en ruimte zal hierin een belangrijk speerpunt zijn gezien de corona regels. Het Leerwerkloket Twente is ontstaan vanuit het Programma Leren en Werken van ministerie Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW). Iedere arbeidsmarktregio heeft een Leerwerkloket en ieder Leerwerkloket wordt door minimaal drie partners gefinancierd (Gemeente, ROC en UWV). Het Leerwerkloket adviseert werkzoekenden, werknemers, scholieren, studenten en ondernemers over om- en bijscholing, werkend leren en leerwerktrajecten. Sinds 2019 is Leerwerkloket Twente 1 van de 3 loketten met een Plus status, zij een vooruitgeschoven post (voorbeeldloket).

Marketingstrategie

Huisstijlontwikkeling

Website

Online marketing

Drukwerk

Social media


Voor deze campagne hebben creativiteit toegepast om vernieuwende visuele content te ontwikkelen. Daarnaast hebben wij ervaring met het toepassen van een consistente aanpak tussen contentcreatie, vormgeving en visuele identiteit. 

Posters & driehoeksborden.




Advertenties.






Website.




Social Media.



Lichtjesroute.








Download de checklist

Bij het downloaden van onze checklist gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden. We spelen uw gegevens niet door aan derden en gebruiken uw gegevens enkel om u in de toekomst meer informatie toe te sturen die relevant voor u is.




ja, ik wil een marketingstrategie t.w.v. €1.500,- 

Dit is hoe het werkt. Tijdens een call praten we over uw bedrijf, product, concurrentie, de markt en doelen. Als we een goed beeld hebben van uw situatie creëren we een op maat gemaakt marketingplan gericht op uw groei. 

U zit uiteraard nog nergens aan vast!