.
Na 11 jaar ervaring met ±400 bedrijven en uitgebreid onderzoek hebben we een marketingaanpak ontwikkeld dat elk bedrijf kan helpen duurzaam te groeien. Oftewel: op de korte termijn resultaten genereren die op de lange termijn rendement opbouwen. De stappen die we zetten, sessies die we samen hebben en de instructies die we geven zijn zo simpel en zo effectief dat je nooit meer na hoeft te denken over wát je moet doen en hoe je dat moet doen. Zo hou je een hoop tijd over voor de dingen die echt belangrijk zijn: jouw bedrijf. En je hoeft geen marketing-skills te hebben.
Iedereen kan véél doen, maar marketingsucces (ROI) is vooral afhankelijk van de juiste dingen doen. HOE DAN?! Aan de hand van onze vier stappen natuurlijk!
Stap 1: een onderscheidend en relevant merk creëren.
Stap 2: het marketing(plan) bedenken om doelgroepen te bereiken.
Stap 3: de middelen creëren die maximaal converteren.
Stap 4: constant en frequent blijven communiceren/uitvoeren.
Opvallen tussen alle aanbieders en de gevoelige snaar raken bij je doelgroepen begint bij een merk creëren dat zowel inhoudelijk als het uiterlijk onderscheidend en relevant is. Alleen dan is de kans het grootst dat jou bedrijf het best wordt onthouden en het meeste converteert.
Tijdens deze fase behandelen we:
Je merk bekend maken en doelen zoals meer omzet behalen is sterk afhankelijk van de juiste marketingstrategie. Waar communiceer je? Wanneer communiceer je? Hoe communiceer je? Wat communiceer je? In deze stap bepalen we daarom een uitvoerbaar plan en taken om jouw ambities waarheid te maken.
Tijdens deze fase behandelen we:
Elk middel is een kans om jouw merk te bouwen en conversie te behalen. Hoe beter het middel in elkaar zit, hoe beter de resultaten zullen zijn. Daarom bepalen we samen het verhaal van elk middel, schakelen we copywriters in om jouw verhaal naar een hoger niveau te tillen, denken onze artdirectors en user experience designers na over de perfecte vorm en ontwerpen onze grafisch vormgevers middelen die opvallen, een blijvende impact maken en bovenal het marketingresultaat opleveren dat jij nodig hebt.
Denk bijvoorbeeld aan middelen zoals:
Het succes van elk plan staat of valt bij de uitvoer. Simpeler gezegd: als je niet communiceert, wordt niet gezien. En als je niet gezien wordt, zal je ook je doelen niet behalen. Daarom helpen wij bedrijven aan de hand van het merk, het marketingplan en de middelen met de uitvoer en management daarvan. Gedurende een periode van 3, 6 of 12 maanden werken wij samen om jouw doelen te behalen.
Denk aan activiteiten zoals:
Bijzonder onder de indruk van de scherpte, het inlevend vermogen, de deskundigheid en de enorme gedrevenheid van alle teamleden van diezit! Dank voor de plezierige, enthousiaste en resultaatgerichte samenwerking!'
- Helen Eleveld, Scholten Medical
Creatief bureau waar gedreven mensen werken. diezit. denkt met je mee van a tot z: van compleet strategisch concept tot aan de uitvoering met daarbij behorende middelen.
- Jurre Aagten, Scholengemeenschap PiusX/Canisius
De laagdrempelige aanpak, professionele kijk, maar ook de empathie en het luisterende oor van diezit., hebben mij enorm geholpen een volgende stap in mijn carrière te maken.
- Kirstin Reinink, Dess Kirstins
Samen met de creatieve geest van diezit. laten we onze gasten de Routenetwerken Twente beleven, zien en voelen!
- Han van den Heuvel, Regio Twente
Er wordt verder nagedacht en men denkt meer naar totaalconcept en toekomst, dan enkel het gevraagde. Leuke club met enthousiaste, jonge professionals!
- Harm Krabbenborg, Ausems en Kerkvliet
We snappen dat het fijn is om te weten wat voor vlees u in de kuip heeft voordat u met een partij in zee gaat. Daarom hebben we de "expert reviews" in het leven geroepen. Dit zijn onze proefmonsters.
Na de aanvraag zal een van onze collega's kijken naar het onderwerp waar u belangstelling voor heeft. Vervolgens lichten we dit toe in een korte video met daarin onze review en een aantal bruikbare tips.