GRATIS VOORSTEL

een 360º aanpak om duurzaam te groeien.

Wij creëren onderscheidende merken, bedenken doelgerichte marketingplannen om doelgroepen te bereiken, boeien, binden en behouden, ontwerpen impactvolle middelen én helpen frequent en consistent te communiceren (uitvoer).



Het marketinglandschap is constant in ontwikkeling. Niet alleen komen er steeds meer kanalen waarop ingespeeld kan worden, maar de hoeveelheid reclames neemt ook constant toe. Wil je marketing echt een daverend succes maken, dan vraagt dat om een complete aanpak. Oftewel: full-service.

Wij geloven dat marketing pas echt een succes wordt als de 4 disciplines van full-service naadloos op elkaar inspelen. Daarom helpen onze experts bij Diezit om een krachtig merk te bouwen, doelgerichte marketing in te zetten en impactvolle middelen te ontwerpen. Van strateeg tot content creator, onze experts zitten voor jou klaar.

duurzaam succes begint bij een solide basis. 

bouw een onderscheidend en relevant merk.

Koop jij liever een T.V. van Samsung of Salora? Grote kans dat Samsung je voorkeur heeft. Waarom? Omdat we het merk kennen en vertrouwen. Hoe bekender, herkenbaarder en betrouwbaarder het merk, hoe makkelijker marketing en sales wordt en dus hoe meer rendement je uit je marketinginspanningen kunt halen. 

Wij helpen bedrijven daarom onderscheidende en relevante merken te definiëren, positioneren en ontwerpen. We zorgen dat mensen het kunnen gaan herkennen en makkelijk onthouden en dat het precies aansluit bij wat je doelgroep(en) willen. Daarna creëren we de brand roadmap om jouw merk de Samsung (LG?) in jouw vakgebied te maken.

plannen voor de hele klantreis.

bereiken, boeien, binden en behouden.

Ongeacht het marketingdoel, je zult in beeld moeten komen bij doelgroepen, hen moeten interesseren in je aanbod en overtuigen dat jij de beste aanbieder bent. En je wil natuurlijk dat ze nooit meer weggaan.

Samen bedenken we een compleet en pragmatisch marketingplan dat aansluit op de klantreis van je doelgroep(en). We maken de perfecte strategische mix van kortetermijnresultaten (bijvoorbeeld met SEA-advertenties) en langetermijnrendement (bijvoorbeeld met Inbound Marketing).

opvallen en impact maken.

middelen die converteren.

Hoe beter een ervaring, hoe groter de kans dat we die ervaring willen herhalen en meer willen. Dat principe is universeel toepasbaar. Elk contactmoment tussen merk en mens is een ervaring die bepalend is of die persoon besluit een (terugkerende) klant te worden. Weerspiegelt jouw website de kwaliteit van je producten? Communiceren de billboards de waardes waar het merk voor staat? Straalt je nieuwe brochure betrouwbaarheid uit? 

Als full-service marketingbureau ontwikkelen we voor elk contactmoment (online of offline) de middelen om jouw doelen te behalen. Zo zorgen we ervoor dat elke ervaring een (blijvende) impact maakt, het merk versterkt en doelen behaalt.

elk plan staat of valt met de uitvoer.

frequent en consistent communiceren.

Als het merk staat, de marketingplanning vastligt en de middelen ontwikkeld zijn, begint het harde werk: de uitvoer. Oftewel: continu, consistent en frequent communiceren. En die communicatie constant te optimaliseren om ROI te verhogen. Zowel intern als extern.

Je kan ervoor kiezen dit zelf op te pakken mits daar de mensen voor zijn die de inhoud en frequentie kunnen bolwerken om de doelen te behalen. Zo niet, dan helpen wij je een handje of nemen we de hele communicatie op onze conto. Afhankelijk van jouw unieke situatie bedenken we de ideale samenwerking om jouw bedrijf te helpen groeien.

wat nou als ik alleen een website wil laten bouwen? 

Natuurlijk! Wij zijn heul pragmatisch!! Alleen kunnen we niet beloven dat we je alsnog de heule tijd adviseren. 

Het komt vaak genoeg voor dat bedrijven bij ons komen met een enkele vraag. Geloof het of niet, maar daar worden wij heel blij van. 'Huh? Maar jullie waren toch full-service?!' Dat klopt. Maar juist bij hen kunnen we snel veel meerwaarde leveren. Soms omdat ze niet de tijd hadden om erover na te denken en soms omdat ze simpelweg niet wisten wat ze misten.

Benieuwd waar jouw kansen liggen? Tijdens onze Diezit scan brengen we jouw situatie in kaart en kijken we waar je grootste kansen en bottlenecks zitten.

vraag een scan aan contact