GRATIS VOORSTEL

een bewezen aanpak om bedrijven duurzaam te laten groeien.





Je hebt klanten, gasten, cliënten of volgers nodig voor een succesvol bedrijf. Met marketing kun je die verzamelen. Helaas ben jij niet de enige met die uitdaging. Bedrijven knokken zo hard voor onze aandacht dat jij en ik ondertussen ±300 reclames en ±1000 merken per dag zien. Gelukkig zijn we er goed in geworden 99% systematisch te negeren.


Maar jij wil natuurlijk bij die 1% horen. Hoe zorg je dat jouw bedrijf opvalt en blijft hangen? Hoe maak je marketing een succes? Wij van diezit. adviseren diezit.

Wij creëren marketingsucces voor jouw bedrijf door een onderscheidend en relevant merk te ontwikkelen, een marketingplan te bedenken om doelgroepen te bereiken, boeien, binden en behouden, middelen te ontwerpen die een (blijvende) impact maken én door te helpen frequent en consistent te communiceren (uitvoer).

Groeimodel-diezit-1

duurzaam succes begint bij een solide basis: een onderscheidend en relevant merk.

Koop jij liever een T.V. van Samsung of Salora? Grote kans dat Samsung je voorkeur heeft. Waarom? Omdat we het merk kennen en vertrouwen. Hoe bekender, herkenbaarder en betrouwbaarder het merk, hoe makkelijker marketing en sales wordt en dus hoe meer rendement je uit je marketinginspanningen kunt halen. 

Wij helpen bedrijven daarom onderscheidende en relevante merken te definiëren, positioneren en ontwerpen. We zorgen dat mensen het kunnen gaan herkennen en makkelijk onthouden en dat het precies aansluit bij wat je doelgroep(en) willen.

Daarna creëren we de brand roadmap om jouw merk de Samsung (LG?) in jouw vakgebied te maken.

Zoek jij naar jouw onderscheidende positionering? Doe dan de onlyness oefening.

Download oefening

"Je kunt geen marktleider zijn door hetzelfde te doen als de rest."

voor resultaten moet je mensen bereiken, boeien, binden en behouden.

Ongeacht het marketingdoel, je zult in beeld moeten komen bij doelgroepen, hen moeten interesseren in je aanbod en overtuigen dat jij de beste aanbieder bent. En je wil natuurlijk dat ze nooit meer weggaan.

Samen bedenken we een compleet en pragmatisch marketingplan dat aansluit op de klantreis van je doelgroep(en). We maken de perfecte strategische mix van korte termijn resultaten (bijvoorbeeld met SEA-advertenties) en lange termijn rendement (bijvoorbeeld met Inbound Marketing).

Welke doelen wil jij behalen? Stel SMART doelstellingen op.

Download Doelstellingen

Groeimodel-diezit-2

"Een doel zonder plan is slechts een wens."

Groeimodel-diezit-3

middelen die converteren.

Hoe beter een ervaring, hoe groter de kans dat we die ervaring willen herhalen en meer willen. Dat principe is universeel toepasbaar. Elk contactmoment tussen merk en mens is een ervaring die bepalend is of die persoon besluit een (terugkerende) klant te worden. Weerspiegelt jouw website de kwaliteit van je producten? Communiceren de billboards de waardes waar het merk voor staat? Straalt je nieuwe brochure betrouwbaarheid uit? 

Als full-service marketingbureau ontwikkelen we voor elk contactmoment (online of offline) de middelen om jouw doelen te behalen. Zo zorgen we ervoor dat elke ervaring een (blijvende) impact maakt, het merk versterkt en doelen behaalt.

Benieuwd welke middelen jij moet ontwikkelen? Breng de klantreis in kaart.

Download de klantband

"Elk contactmoment is een kans om jouw merk te bouwen en te overtuigen om klant te worden."

successen genereren start pas bij communicatie.

Als het merk staat, de marketingplanning vastligt en de middelen ontwikkeld zijn begint het harde werk: de uitvoer. Oftewel: continu, consistent en frequent communiceren. En die communicatie constant te optimaliseren om ROI te verhogen. Zowel intern als extern.

Je kan ervoor kiezen dit zelf op te pakken mits daar de mensen voor zijn die de inhoud en frequentie kunnen bolwerken om de doelen te behalen. Zo niet, dan helpen wij je een handje of nemen we de hele communicatie op onze conto. Afhankelijk van jouw unieke situatie bedenken we de ideale samenwerking om jouw bedrijf te helpen groeien.

Groeimodel-diezit-4-

"Het succes van elk plan staat of valt bij de uitvoer."

wat nou als ik alleen een website wil laten bouwen? 

je hoeft echt niet voor het volledige 4-gangen menu te gaan!

Het kan zijn dat je tevreden bent met je merk, marketing al door een andere partij wordt opgepakt of dat drukwerk door het bedrijf van een goede vriend(in) wordt ontworpen. Daar hebben wij helemaal vrede mee. Zolang we maar wel met hun samen mogen werken, mee mogen denken en advies mogen geven. We zijn er namelijk dramatisch slecht in om onze mond te houden als we kansen zien die niet worden benut.


Lang verhaal kort: je kunt bij ons ook aankloppen voor individuele projecten!