Herxen verloot vakantievilla in Heino voor renovatie van het dorpshuis, luidt de kop van de Stentor. Hoewel het nog niet het moment is om onszelf op de borst te slaan, laten we eerst alle loten maar eens verkopen, zijn we bij diezit. stiekem best een beetje trots. Trots, op de aanpak tot nu toe.
Het artikel over de loterij kun je lezen op de Stentor.
de loterij
Win dit huis is een concept wat we bij diezit. hebben neergezet. Het doel is het bieden van hoge win kansen, mooie prijzen en het belangrijkste, bijdragen aan het goede doel: de renovatie van het dorpshuis Herxen. Hoewel er eerder gelijksoortige loterijen zijn geweest, zijn de meeste daarvan niet geslaagd. Wij geloven erin dat wij met onze integrale aanpak wel in staat zijn om deze loterij tot een succes te maken. De Stentor heeft er een leuk artikel over geschreven: diezit. nu in de Stentor.
Foto: de Stentor, © Gerard Vrakking
waarom? we houden van uitdagingen
Als marketingbureau werken we voor veel verschillende soorten klanten. Zowel grote (inter)nationale partijen alsook de bakker om de hoek. Maar zelfs voor ons is dit een vrij uitzonderlijke opdracht die we graag met beide handen aanpakken. De uitdaging ligt uiteraard bij het verkopen van de maximaal 9999 loten (minimaal 7708 loten), maar op basis van opgedane ervaring in het verleden zijn wij er van overtuigd dat onze aanpak gaat werken. Middels de juiste marketing willen we dit gaan behalen waarbij het zwaartepunt ligt bij online marketing.
maatschappelijk belang
Wat het extra leuk voor ons maakt is het goede doel wat gekoppeld is aan deze loterij: Dorpshuis Herxen. Wij zijn een beetje verliefd geworden op het leuke dorpje Herxen, het dorpshuis en de inwoners. Het bijdragen aan dit sympathieke maatschappelijke doel maakt het gewoonweg extra speciaal. NB: en wij willen natuurlijk graag op 16 juni 2019 het dorpsfeest in Herxen mee vieren..
meer samenwerking
Ook benieuwd naar een samenwerking met diezit. Neem eens, geheel vrijblijvend uiteraard, contact met ons op.