ANDERE CASES

online en offline employer branding.

Klanten uut 't Oost'n worden wie onmeunig blie van bie Diezit. Waarom? Omdat ze ons de vrijheid geven om te doen waar we goed in zijn en ons tegelijkertijd scherp houden met heldere taal. Daarom zijn we ook zo blij met Lammerink. Vanaf 2020 pakken we het voortouw op het gebied van huisstijl, online marketing en drukwerk bij dit slagvaardige installatiebedrijf om Lammerink goed te positioneren als werkgever, zodat zij de juiste collega’s werven!

Huisstijl

Website

Werken-bij website

Advertenties

Brochures

Magazines

Flyers

Socialmedia-marketing

Banieren

Spandoeken

liefde op het eerste gezicht oplevermoment.

Soms heb je samenwerkingen waarmee je vanaf het allereerste moment op dezelfde golflengte zit. Lammerink is zo’n samenwerking. Alles begon toen Lammerink ons vroeg te helpen met hun employer branding. Onze strategen en creatieven gingen de brainstormroom in en staken de koppen bij elkaar. Het resultaat? De ‘Lammerink werkt voor jou’ campagne waarbij we de mensen van Lammerink aan het woord lieten. We ontwikkelden een kersverse huisstijl, ontwierpen een spiksplinternieuwe brochure, creëerden een intern magazine, bouwden een werken-bij website en gingen aan de slag met socialmedia-campagnes.

brochure-laten-ontwerpen




employer-branding-diezit

dat smaakt naar meer.

Het vertrouwen dat we van Lammerink kregen na de eerste campagnes leverde de vruchtbare bodem op voor een langdurige (en bovenal leuke) samenwerking. Steeds meer advertenties, socialmediacampagnes, bouwhekbanners, wanden voor op kantoor, kerstkaarten, kleurplaten, schrijfblokken en zelfs een cut-out van een olifant. Een wattus? Lang verhaal. Dat is het voordeel van full-service zijn, je kunt het zo gek niet bedenken of wij moeten het (kunnen) regelen.



toch even de corporate website aanpakken.

Werken-bij websites maken we best vaak. Het is dus niet zo heel gek dat Justin, Robin en Bart er ondertussen behoorlijk behendig in geworden zijn. Na de oplevering van de werken-bij website dacht Lammerink natuurlijk: ‘volgens mij moet Diezit ook onze corporate website even opfrissen.’ En dat deden we.





het hek is van de dam.

Wat begon met een praktische employer branding campagne is ondertussen uitgegroeid tot een gelukkig huwelijk. En daar doen wij het voor. Huwelijken kennen natuurlijk ook moeilijke periodes en niet alles gaat altijd voor de wind, maar gelukkig krijgen we constant het vertrouwen om onszelf te blijven bewijzen. Nu, 2 jaar later, zijn we bezig met het 5e personeelsmagazine en ontwikkelen we nog veel marketing collatoral. We waarborgen de consistentie van de huisstijl en zorgen dat alle losse middelen samen een Lammerink ervaring creëren.

een gelukkig huwelijk verveelt nooit.

Los van de concrete deliverables en resultaten die ons werk voor Lammerink oplevert, zijn wij bovenal ontzettend blij met het werk dat we voor ze mogen doen. Dankzij de vrijheid die we krijgen mondde onze creativiteit uit in klasse drukwerk en prikkelende campagnes, groeit ons enthousiasme alleen maar verder. Telkens als ze bij ons aankloppen, weten we dat we er wat moois van kunnen maken. En dat maakt de samenwerking zo leuk.

hebben jullie al kinderwensen?

We willen niet supersentimenteel gaan doen, maar wij verwachten nog heel veel moois tijdens onze samenwerking met Lammerink. Ze hebben nog veel meer ambities en ze omdat ze niet achterover gaan leunen, doen wij dat ook niet. We staan te popelen om hun wildste dromen te verwezenlijken en ze de aankomende jaren verder te helpen om de merkidentiteit helder naar buiten te brengen en het imago te bouwen wat ze verdienen.

Hier moeten we iemand van Lammerink vragen om een quote voor te schrijven. Het zou mooi zijn als ze iets konden zeggen over hoe zij onze samenwerking ervaren of zich over het resultaat voelen.

Jane en John, Lammerink

wil je meer weten over employer branding, werken-bij websites, socialmedia-marketing, drukwerk of iets anders?

neem eens contact op met Wendy.


Download de checklist

Bij het downloaden van onze checklist gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden. We spelen uw gegevens niet door aan derden en gebruiken uw gegevens enkel om u in de toekomst meer informatie toe te sturen die relevant voor u is.




ja, ik wil een marketingstrategie t.w.v. €1.500,- 

Dit is hoe het werkt. Tijdens een call praten we over uw bedrijf, product, concurrentie, de markt en doelen. Als we een goed beeld hebben van uw situatie creëren we een op maat gemaakt marketingplan gericht op uw groei. 

U zit uiteraard nog nergens aan vast!