VOORSTEL AANVRAGEN

alle diensten  >  marketing  >  content creatie

content die converteert.

Mensen komen niet naar je website omdat ze nou per se tijd over hebben. Mensen lezen ook niet zomaar brochures omdat die per toeval door de brievenbus vallen. Toch wil jij dat ze op jouw website blijven en juist jouw brochure oppakken. Hoe? Door de inhoud (content) te creëren die geweldig goed in elkaar zit.


Voorstel aanvragen

Voor veel bedrijven is het bedenken en creëren van waardevolle content een grote uitdaging. Ze zijn tenslotte geen tekstschrijvers, ontwerpers of fotografen. Voor elk type content een specialist aannemen is echter in de meeste gevallen niet rendabel. Toch weet je dat jouw content goed moet zijn omdat je anders verdwijnt tussen de stapel reclamefolders of mensen binnen luttele seconden van je website afgaan. Daarom hebben wij die specialisten voor je klaarzitten. 

wat is content creatie?

Content is de reden dat mensen bij jou komen.

Als jij op een website komt is dat met een reden; je hebt een probleem/uitdaging/behoefte en bent op zoek naar een antwoord. Als die website niet duidelijk aansluit bij die behoeftes, dan is de kans groot dat je weer verder gaat zoeken. De concurrentie is tenslotte slechts een muisklik verwijderd. Content creatie gaat om het creëren van inhoud. Hoe beter die content aansluit bij de behoefte, hoe groter de kans dat ze converteren. Dat kan bijvoorbeeld een blog, tekst op de homepage, een infographic of video zijn. 

Verhoog website conversie

waarom is goede content creatie belangrijk?

Het is niet te taak van je doelgroep om chocola te maken van jouw inhoud, die hebben wel wat beters te doen.

Omdat mensen dagelijks bestookt worden met honderden mailtjes en reclames is hun aandacht steeds moeilijker te vangen (laat staan behouden) met waardeloze inhoud. Ze hebben wel wat beters te doen dan chocola maken van jouw onduidelijke communicatie. Het schrijven van irrelevante en saaie blogs kunnen misschien wat website bezoekers opleveren, maar het doel is om ze te converteren. Daarom is 'goede content' creëren zo ontzettend belangrijk geworden.

wanneer is
content creatie nodig?

Altijd. Zo simpel is het.

Zonder inhoud ben je nergens. Een lege website levert je niks op, een website met slechte content levert je een beetje op en een website met geweldige content levert je veel op. En zo geldt dat voor elk communicatiemiddel. Als jij het maximale resultaat uit jouw marketinginspanningen wilt halen wordt de creatie van content automatisch een belangrijke factor.

je doelgroep bereiken met content.

Bereiken begint bij begrijpen.

Mensen trekken naar elkaar toe als ze dezelfde dingen leuk vinden. Je zult bijvoorbeeld weinig mensen in pak wheelies zien doen op een brommer. Sommige vermijden dure woorden en anderen proberen dagelijks hun woordenschat maximaal te utiliseren. In dezelfde taal praten als jouw doelgroepen is daarom een bepalende factor in succesvolle content. Daarom creëren wij eerst een duidelijk beeld van de organisatie én jouw doelgroepen alvorens we aan de slag gaan met de creatie van content. O.a. door persona's in kaart te brengen.

persona's in kaart brengen

benieuwd naar hoe wij jouw content aan zouden pakken?

Voorstel aanvragen

Helen Timpers - Scholten Medical

Ontzettende fijne club om mee samen te werken! Denken proactief mee en weten wat ze doen.

Helen Timpers - Scholten Medical

Han van den Heuvel - Regio Twente

Ik hoef me eigenlijk geen zorgen te maken bij diezit. Alles is geregeld en alles gaat zoals het moet. Voor zij die op zoek zijn naar kwaliteit en perfectie is dit de plek.

Han van den Heuvel - Regio Twente

Rob Steggink - Event Creators

We werken veel en graag samen met diezit. voor verscheidene marketingvraagstukken... van strategie tot en met webontwikkeling en drukwerk.

Rob Steggink - Event Creators

Rob Hulleman - Hulleman Consult

Pragmatisch club met een onderbouwde werkwijze! Ze hebben precies mijn visie weten te verbeelden.

Rob Hulleman - Hulleman Consult

wat voor content creëren wij?

Advertorials

Een advertorial is een vorm van branded content. Het ziet er uit als een 'editorial' column, maar is eigenlijk een vorm van reclame voor het bedrijf.

Blog posts

Goede artikelen zorgen ervoor dat uw website in beeld komt bij de juiste doelgroepen. 

Infographics

Veel data om te delen met klanten? Overweeg om het te vertalen naar beeld. Onze vormgevers zijn hier enorm goed in.

Video

Video is een van de krachtigste vormen van content, mits goed uitgevoerd. Daarom werken we samen met videografen door heel Nederland.

SEO teksten

Ervoor zorgen dat uw pagina's hoger scoren in Google? Dan zijn de juiste zoekwoorden gebruiken essentieel. Hoe beter (organischer) de tekst, hoe hoger u scoort.

E-mail marketing

Zorgen dat mensen uw mailtjes openen, lezen, begrijpen en de gewenste actie vervolgens ondernemen is een vak apart. Dankzij onze ervaring weten we precies wat wel en niet werkt.

Marketing automation

Geautomatiseerde e-mail berichten, automatische reacties van chatbots of teksten schrijven voor andere 'geautomatiseerde' marketinginspanningen doen we graag.

SEA teksten

Adverteren in Google? Zorg dat u opvalt in de zee van aanbieders met sterke en uitdagende advertentieteksten.

Social advertising

Adverteren op LinkedIn, Facebook, Instagram of andere social media kanalen? Wij schrijven en maken dagelijks content voor allerlei social media kanalen.

Social media content

Niet alles op social media moet een advertentie zijn. We denken graag mee met onze klanten hoe zij hun social media content naar een hoger niveau kunnen tillen.

Jaarverslagen

Saaie kost toch leuk maken? We werken met genoeg tekstschrijvers samen die daar donders goed in zijn.

Merkverhaal

Het merkverhaal is de elevatorpitch van uw merk. Hoe beter die is, hoe meer die oplevert. Zowel intern als extern.

ons doel.

Altijd. Zo simpel is het.

Wij willen maar één ding*: dat u ervaart hoe krachtig de werking van goede content kan zijn. Met de juiste combinatie van boodschap en stijl grijpen we uw doelgroep bij de lurven, om nooit meer los te laten. Het leuke is, dat willen zij dan ook niet meer!

(*) Eén ding? Haha, dat is helemaal niet waar; meestal willen we véél meer. Maar dat vertellen we niet allemaal, want dan zou u schrikken van onze ambitie.

we maken graag een keer digitaal kennis.

Meer informatie over het creëren van content voor uw website? We maken graag een keer kennis tijdens een digitaal gesprek. Hier zullen we uw vragen beantwoorden én zelf proberen een inzicht te krijgen in uw wensen, doelen en behoeftes zodat we u kunnen adviseren wat de beste stappen zijn.

U zit logischerwijs nog nergens aan vast.