maak (veel meer) impact.
Resultaten zijn wellicht wat lastiger te meten dan digitale kanalen, maar traditionele media (zoals tijdschriften) kan veel meer impact op je doelgroep maken.
Soms wil je gewoon net wat meer vertellen. Je wil de gebruiker informeren, amuseren en inspireren, zonder daarbij opdringerig te zijn. Daarnaast ben je op zoek naar een item dat niet verloren gaat in de blijvende stroom van informatie, maar een meerwaarde geeft voor de gebruiker om deze te lezen én te bewaren. Een uitgave die zorgt voor meer loyaliteit, merkbewustzijn, binding en vertrouwen bij je klant. Het magazine.
Een magazine geeft de mogelijkheid om een verhaal van kop tot staart te vertellen. Geen losse flodders en vluchtige inhoud, maar een compleet verhaal inclusief oren en tenen. Informeer, inspireer, adviseer en stuur de lezer. Of het nu om een relatiemagazine, jaarverslag of brochure gaat.
Een geprint magazine is daarnaast overduidelijk verbonden aan het nemen van een rustmoment. Je zakt weg in een stoel, laat de bladzijden door je handen glijden en je neemt de tijd om deze rustig te bekijken. Een product waar men de aandacht voor neemt.
Diezit is ooit begonnen als een traditioneel ontwerpbureau. Drukwerk is niet iets wat we 'erbij' doen om full-service aan te kunnen bieden, maar zit in hart en nieren. Onze drukwerk experts denken na over hoe jij jouw verhaal het beste kunt vertellen. Zij zorgen ervoor dat de inhoud fijn leest en dat je tijdschift zo uniek is dat die een blijvende impact op de lezer maakt.
Resultaten zijn wellicht wat lastiger te meten dan digitale kanalen, maar traditionele media (zoals tijdschriften) kan veel meer impact op je doelgroep maken.
Wil je de diensten van je bedrijf onder de aandacht brengen, een product verkopen én de geschiedenis van je bedrijf vertellen? Door de veelzijdigheid van een magazine is dit mogelijk.
Het magazine is een rijk medium en ideaal om op een zelf uitgekozen moment en plek te lezen. Dit zorgt ervoor dat een klant de tijd neemt om de informatie tot zich te nemen.
Creëer een product waar men de aandacht voor wil nemen. En het liefst een die men bewaart of, nog beter, als eyecatcher op de tafel legt.
Een magazine wordt ontvangen als cadeau of relatiegeschenk. In de tijd van online media wordt een tastbaar cadeau erg gewaardeerd.
Door naast je website een magazine uit te geven, zorg je voor zowel online als offline aandacht. De wisselwerking tussen online en offline content is bewezen effectief.
Bij diezit. denken we van het begin tot het einde met je mee. Dat begin begint met de juiste structuur van je tijdschrift. Welk verhaal wil je vertellen? In welke volgorde ga je dit verhaal vertellen? Hoe beweegt een lezer door het magazine? Welk item moet als eerste onder de aandacht komen? En op welke wijze moet die informatie overgebracht worden.
We zorgen voor de juiste balans tussen informatieve en amuserende content. En voor de juiste balans in beeld en tekst. Zodat je verhaal het beste uit de verf komt.
Komt jouw tijdschrift op iemands koffietafel te liggen of beland hij in de prullenbak? Kwaliteit maakt het verschil. Naast de structuur en de opbouw van elke pagina moet een magazine het juiste gevoel geven. Naast de inhoud, helpen wij je met de keuze van de papiersoort en de bindwijze. We zorgen dat je tijdschrift er tot in de puntjes verzorgd uitziet. En, indien gewenst, zorgen we ervoor dat elk magazine bij de juiste persoon op tafel komt te liggen.
Wij hechten waarde aan uw privacy en gaan zorgvuldig met uw gegevens om. Met het versturen van uw gegevens gaat u akkoord met de behandeling van uw gegevens volgens ons privacy statement.
Meld u aan voor onze wekelijkse mailing met tips & tricks over content, SEO, SEA, websites, drukwerk, branding en nog meer marketing gerelateerde onderwerpen.
Wilt u meer informatie over hoe wij u kunnen helpen met ontwerpen van de beste magazines? Neem dan (vrijblijvend natuurlijk) contact op met een van onze collega's.