DOWNLOADS > Canvas: Customer Empathy Map
Succesvolle bedrijven creëren producten en diensten die hun klanten écht willen.
Een goede klantervaring bestaat voor een groot deel uit het creëren van een ervaring die past bij de klant. Het is daarom essentieel om te begrijpen wie de klant is. Jelle (19) wordt bijvoorbeeld blij van sadistische grapjes terwijl Anita (55) het juist kan opvatten als belediging.
Breng daarom niet alleen uw markt en segmenten in kaart, maar probeer te begrijpen wie ze zijn. Welke motivaties hebben ze? Welke drempels ervaren ze? Wat vinden ze leuk? En wat juist niet? Naast het Persona Document kan de Customer Empathy Map goed helpen bij het begrijpen van de uw klant.
Des te meer u weet over uw klant, des te beter u de klantervaring kunt laten aansluiten.
Bij het downloaden gaat u er automatisch mee akkoord dat we (ongeveer 1 keer per maand) een bericht sturen met relevante informatie over marketing gerelateerde onderwerpen.
U kunt u zich uiteraard altijd via de link in onze mailtjes afmelden voor deze e-mails.
Bij het downloaden gaat u er automatisch mee akkoord dat we (ongeveer 1 keer per maand) een bericht sturen met relevante informatie over marketing gerelateerde onderwerpen.
U kunt u zich uiteraard altijd via de link in onze mailtjes afmelden voor deze e-mails.