NAAR HAPKLARE MARKETINGBROKKEN

Waardevolle en onderbouwde marketinginzichten in ±41 seconden. 

beste marketeer, ondernemer en andere professionals,

Dé manier om marketing een succes te maken en bijvoorbeeld omzet te verhogen, leads te genereren of naamsbekendheid te vergroten, is middels onderzoek, een hoop leeswerk, constante analyse, doelgericht testen en de juiste conclusies trekken. 

Maar, dat kost nogal wat tijd.


“content is king, maar jouw tijd is keizer.

Er is een eindeloze hoeveelheid informatie te vinden over marketing en branding. Zoek één keer op bol.com naar 'marketing boek' en je krijgt honderden boeken voor de kiezen. Om nog maar te zwijgen over de bodemloze put aan informatie die de rest van het internet ons biedt.

Angstaanjagend feitje: minder dan 5% van de informatie in marketingboeken is onderbouwd met empirisch onderzoek. Laat staan bewijs. Mag jij raden hoeveel procent van de artikelen op het internet onderbouwd is...

Als marketing niet je core business is heb je wel wat beters te doen dan uren per dag literatuuronderzoek doen. En terecht. Maar hoe zorg je ervoor dat je wel de belangrijkste inzichten tot je kunt nemen?


wel de lusten, niet de lasten.

Hapklare marketingbrokken is een lijst met korte waardevolle inzichten op het gebied van branding, marketing en communicatie. Afkomstig uit boeken, onze eigen artikelen of elders, maar altijd met een link naar de bron. Met de nieuwsbrief word je eens per twee weken of per maand geüpdatet met nieuwe hapklare marketing brokken. 

Zo krijg je de belangrijkste informatie in ±41 seconden per brok.


is diezit. een betrouwbare marketingpartij?

Daar kunnen wij zelf natuurlijk moeilijk een betrouwbaar antwoord op geven. "Wij van wc-eend adviseren wc-eend." 

Wat we wél kunnen zeggen is dat wij dagelijks onderzoeken doen om onze dienstverlening te optimaliseren. Wij begrijpen dat een goed marketingbureau niet een is die heilig overtuigd is van zijn eigen standpunt, maar open moet staan om het werk elke dag een stukje beter te maken.

Meld je aan, het ergste wat er kan gebeuren is dat je 41 seconden per brok kwijt bent.