HAPKLARE NIEUWSBRIEF

Tomas Bloem

21-01-2022

purpose maakt je geloofwaardig en herkenbaar.

Wij zijn ervan overtuigd dat een sterk merk de kunst verstaat om zijn purpose krachtig en consistent op aarde te zetten en hiermee de verbinding te maken met klanten. Dan immers blijf je geloofwaardig en herkenbaar. Ook als de samenleving verandert, de technologie nieuwe sprongen maakt en/of de markt van kleur verschiet.

NAAR DE BLOG

Justin Vos

14 01 2022

de website van je concurrent is slechts een muisklik verwijderd. jouw doelgroep kiest voor de beste.

Badkamertegels nodig? Even Googelen en je vindt 200 websites. Accountant in Deventer? Binnen luttele seconden heb je 12 pagina’s met zoekresultaten. Met 1,8 miljard websites op de wereld zijn er voor praktisch elk bedrijf tientallen opties beschikbaar. Jouw doelgroep heeft daardoor het heft in handen en kiest de website die het meeste waarde levert. Legt die van jou het af tegen de concurrent of kom je als winnaar uit de bus?

NAAR DE BLOG

Sanne Aalbers

01 11 2021

een groot voordeel van outbound marketing is dat je niet op resultaten hoeft te wachten.

Hebben jullie als marketingdoel om snel mensen te bereiken voor bijvoorbeeld leadgeneratie of het verhogen van brand awareness? Dan is outbound marketing het overwegen waard. Voor het juiste bedrag komt jullie bedrijf sowieso bij de doelgroepen in beeld. Wachten tot ze er zelf naar zoeken (inbound marketing) hoeft dan dus niet.

NAAR DE BLOG

Tomas Bloem

14 11 2021

de beste manier om conversie van je website verhogen heeft veelal niets met de website zelf te maken.

Focus op de inhoud van de communicatie als je de conversie écht wil maximaliseren. Neem deze quote als voorbeeld: jij gaat niet op de 'lees meer' knop drukken als wij je niet weten te overtuigen. De laadtijd van onze website of de kleur van een knop hebben daar weinig invloed op. Dus als je echt meer wil weten over hoe je de conversie van je website verhoogt, lees dan onze 8 tips om je conversie te verhogen in deze blog.

NAAR DE BLOG

Tomas Bloem

01 11 2021

ondoordacht de uitstraling van je merk veranderen = akkoord gaan met het verlies van merkherkenning.

Dat we allemaal weten hoe een Coca-Cola fles eruit ziet is natuurlijk geen toeval. Jaren consistente communicatie ligt daaraan ten grondslag. De discipline om jaar op jaar hetzelfde te blijven klinkt misschien eentonig, maar het resultaat is dat we precies weten waar we in de supermarkt naar moeten zoeken. Dat immense voordeel valt echter in het water als ze besluiten de frisdrank in groene pakken te verkopen. Maak dus bewust keuzes bij het aanpassen van de uitstraling van het merk, het kan er voor zorgen dat je merk minder waardevol wordt.

NAAR DE BLOG

Tomas Bloem

20 09 2021

de duurste klanten zijn nieuwe klanten.

Omzet verhogen? Overweeg de focus te leggen op bestaande klanten in plaats van nieuwe klanten. Klanten die jou reeds vertrouwen converteren namelijk 4x sneller dan mensen die nog geen klant zijn (Marketing Metrics). Wees eerlijk: je koopt zelf ook eerder een merk dat je al eens hebt gekocht.

NAAR DE BLOG