SCAN AANVRAGEN

inbound marketing.

van lead naar loyale klant.


Met inbound marketing zorg je ervoor dat jij gevonden wordt op het moment dat jouw doelgroepen je nodig hebben.


waarom inbound marketing.

De moderne B2B klant start zijn zoektocht online. Slechts een fractie van hen is echter bereid bij het eerste contact direct tot aankoop te over te gaan. Neem jezelf nou als voorbeeld; hoe groot is de kans dat jij na het lezen van alleen deze pagina klant bij ons wordt? 

Met inbound marketing zorg je ervoor dat je de potentiële klant aan de hand meeneemt door elke fase van het beslissingsproces. Van het moment dat je bovenaan staat bij een zoekopdracht tot het aanvragen van een offerte.

benieuwd naar inbound marketing? Start met een marketing scan.

De voordelen van inbound marketing zijn eindeloos. Niet alleen zijn inbound leads de helft goedkoper dan outbound leads, ook kun je de resultaten steeds verder uitbouwen. Vraag een scan aan om erachter te komen waar wij jouw inbound marketingkansen zien.

scan aanvragen  contact

profielfotos-team-website-600x600-tomas

dit hoort bij inbound marketing.

eerst geven, dan nemen.

Bij inbound marketing gaat het in de basis om waarde leveren. Het doel is om klanten aan te trekken door waardevolle content aan te bieden. In tegenstelling tot outbound marketing (waarbij je iemand onderbreekt) kom je bij inbound marketing pas in beeld wanneer de potentiële klant dat wil. In de basis pakken wij bij een inbound marketingstrategie de volgende aspecten op.

Content marketing.

De fundatie van een succesvolle inbound marketingstrategie is de content. Wij helpen je elk type content te creëren. Afgestemd op jouw doelgroep(en). Van blog tot whitepaper. Van tijdschrift tot presentatie.

Meer over content creatie

SEO.

Om gevonden te worden wanneer je doelgroep jou zoekt, moet je website daarvoor geoptimaliseerd zijn. Van laadsnelheid tot metaomschrijvingen.

Meer over SEO 

Socialmedia-marketing.

Zijn waar de doelgroep zoekt. Natuurlijk zoeken ze via zoekmachines (vandaar de SEO), maar een geweldige manier om jouw doelgroepen te bereiken is social media. 

Meer over social media

Marketing automation..

Bij inbound marketing draait het om een persoon door de hele klantreis te begeleiden. Dat kan niet met de hand. Daarom automatiseren we de hele klantreis. Van awareness tot decision. Van bereiken tot binden.

Zoekmachine adverteren.

Adverteren is toch een outbound marketingstrategie? Dat hangt af van hoe je het inzet. Als je de advertenties inzet voor de juiste keywords en content aanbiedt die de doelgroep 'helpt' kun je juist met SEA zorgen voor een vliegende start.

Meer over SEA

E-mailmarketing.

Het grote voordeel van inbound marketing is dat je de salesafdeling de leads aan kunt leveren die de grootste kans op conversie hebben. Met e-mailmarketing helpen we je van koude leads Sales Qualified Leads (SQL) te maken. 

gerelateerde cases.

inbound marketing.

van 5% naar 100% van je doelgroep bereiken.

Slechts 5-10% van je doelgroep is klaar om nu klant te worden. Als je met marketing alleen hierop (verkoop) richt bereik je dus 95-90% niet of op het verkeerde moment. In dat geval blijven een hoop kansen onbenut.

Inbound marketing richt zich op de volle 100% van je doelgroep door waarde te leveren voor elke fase in de klantreis. Hierdoor bouw je een top-of-mind positie bij de 95% zodat als ze eenmaal wél een koopintentie hebben, weer bij jou terecht komen.

het gaat om vertrouwen, niet om verkopen.

'Sjongejonge, alweer zo'n reclameblok.' Dat hebben we allemaal vaak genoeg gedacht. Dat is het nadeel van outbound marketing; het onderbreekt waar jij op dat moment mee bezig bent. Omdat inbound marketing pas in beeld komt wanneer iemand ernaar zoekt.

Concrete voordelen voor jou?


80% minder kosten per lead

Na 5 maanden consistent aan inbound marketing werken beginnen inspanningen écht te renderen.


62% minder marketingkosten

Met inbound marketing verdrievoudig je het aantal leads waardoor er minder budget nodig is.


54% meer leads

Van schieten met hagel, naar doelgerichte conversie.

aan de slag met inbound marketing?

neem contact op.

download de diezit marketing toolbox.

Bij het downloaden ga je ermee akkoord dat we (ongeveer 1 keer per maand) berichten sturen met relevante informatie om je verder op weg te helpen met jouw marketing. Denk bijvoorbeeld aan nieuwe downloads, tips & tricks of nieuwe producten die wij aan onze klanten aanbieden.

U kunt u zich uiteraard altijd via de link in onze mailtjes afmelden voor deze e-mails.

Laat ons geheel vrijblijvend met je meedenken.

  • 100% gratis en vrijblijvend
  • 90% van de aanvragers is daarna zichtbaar gegroeid