ontmoet Tomas.
brand marketing specialist

Boeken, boeken en nog meer met name marketing gerelateerde boeken. Het bureau van Tomas ziet er uit als de opslagruimte van managementboek.nl. Zijn honger naar kennis en nieuwe invalshoeken is haast niet te stillen. Het mooie daaraan is dat hij niets liever wil dan de opgedane kennis met ons delen. En dat vinden wij fijn, heel fijn zelfs. 

Tomas legt de lat heel hoog, zeker voor zichzelf, waardoor hij al zijn collega’s inspireert en motiveert om er maximaal voor te gaan. Hij is ongeveer de enige Nederlander die baalt van een verplichte vrije dag, werkt meer uren dan een Japanner maar is daarnaast een ontzettend fijne en niet weg te denken diezit. collega. Wie wil daar nou niet mee samen werken.


the natural state of our mind is decay.

Waarom branding

Van kinds af aan al ben ik constant bezig met het stellen en beantwoorden van één vraag: ‘waarom?’ Met een pertinente afkeer tegen de ‘status-quo’ was ik er behoorlijk druk mee. De oorzaak en de reden achter de dingen die mensen doen of zijn zoals ze zijn, wilde ik begrijpen. 

Deze eigenschap maakte mij als kind het buitenbeentje van de klas, als jongere een rasechte misfit en als “volwassene” vooral ‘anders’. Het was meer een achilleshiel dan een competentie. Totdat ik op mijn 21e het boek De 7 eigenschappen van effectief leiderschap’ (S. Covey) las.

Everyone chooses one or two roads in life – the old and the young, the rich and the poor, men and women alike. One is the broad, well-traveled road to mediocrity, the other the road to greatness and meaning.

- S. Covey


Ik wilde altijd alles het beste doen, aan ambitie was er nooit een tekort. Maar op mijn 24e – na mijn eigen bedrijf te hebben gehad, bij andere bedrijven te hebben gewerkt en studies vormgeving, advertising en bedrijfskunde te hebben gevolgd – kwam er een besef; alleen ga ik de oorlog niet winnen.  

Via via ontmoette ik in 2015 Wendy en Marcel. Twee unieke individuen met een voorliefde voor mensen. Ze willen een bedrijf waarin mensen de beste versie van zichzelf kunnen worden, zijn en blijven. Het eerste bedrijf waar ik oprecht op één lijn zit met ‘de eigenaren’. Een thuis.

Nu, bijna 3 jaar later, kan ik met trots zeggen dat juist mijn achilleshiel een meerwaarde is geworden. Door hard te werken, vaak tot 's avonds laat, intense samenwerking met gepassioneerde klanten en collega’s, een familiaire cultuur en persoonlijke ontwikkeling, hebben we diezit. naar het volgende niveau weten te tillen. En we zijn nog lang niet klaar... 

Tomas Bloem
Tomas Bloem Brand Marketing Specialist

Neem contact op met