Een sterk merk bouwen van uw bedrijf, product of dienst is het doel van veel ondernemingen. Dat is ook logisch want des te herkenbaarder en sterker het merk is, des te meer de potentiële klanten geneigd zullen zijn om producten of diensten af te nemen. En dat ook nog vaak tegen hogere marges dan bij de concurrentie.

Een langdurige en sterke relatie opbouwen met bestaande klanten en zo aantrekkelijk mogelijk zijn voor potentiële nieuwe klanten, dat is wat goede branding doet. Feitelijk onmisbaar dus.

  • identiteit identiteit

    Belangrijk om te weten bij het neerzetten van een merk is te weten wie u wilt zijn. Alle toekomstige keuzes worden hierop gebaseerd en creëren gezamenlijk een consistente en positieve ervaring bij uw doelgroep.

  • huisstijl huisstijl

    Wilt u als persoon een betrouwbare indruk achterlaten dan gaat u vast en zeker verzorgd de deur uit. Hetzelfde geldt voor uw bedrijf. U wilt dat uw doelgroepen u zien zoals u gezien wilt worden. De huisstijl is feitelijk het uiterlijk van uw merk.

  • tone-of-voice tone-of-voice

    Hoewel de inhoud belangrijk is, is het vaak de toon die de muziek maakt. Het is dus niet alleen belangrijk om goed na te denken over 'wat' u zegt, maar ook 'hoe' u dat zegt. Door de juiste toon aan te slaan bent u beter in staat uw doelgroep te overtuigen.

  • logo logo

    Een passend logo helpt u niet alleen te vertellen wie u bent maar zorgt ervoor dat mensen u gaan herkennen en onthouden.

  • customer experience customer experience

    Op basis van opgedane ervaringen bepalen we of we iets nog een keer doen en of kopen. Daarbij gaat het niet om een bepaald moment, maar over de gehele beleving van het 'klant' zijn. Welke eerdere ervaringen hebben uw klanten opgedaan? Een bruikbare strategie om dit positief te beïnvloeden is een must.

  • naam-ontwikkeling naam-ontwikkeling

    Elk bedrijf heeft een naam. Een goede naam dekt de lading, raakt de essentie en roept de juiste associaties op.

  • slogan slogan

    Een slogan moet de meerwaarde van uw bedrijf duidelijk overbrengen. Het is een extra ondersteuning ten behoeve van uw commerciële doelstellingen.

  • waarde-propositie waarde-propositie

    What's in it for me? Dat is de vraag die potentiële klanten zichzelf bewust of onbewust stellen als ze in contact komen met uw product of dienst. Des te beter u de meerwaarde van uw product of dienst kan overbrengen, des te beter u de doelgroep kan overtuigen.

  • brandstory brandstory

    Iedereen is wel bekend met het begrip “elevator pitch”. Heel nuttig om ook uw merk, bedrijf, product en of dienst kort en krachtig neer te zetten. Een verhaal wat iedereen kan en wil onthouden en vertellen. Dit verhaal moet in alle vormen van de communicatie terug komen.

waarom met diezit. samenwerken?

diezit. is de ideale externe marketingafdeling. Wij behandelen uw marketing uitdagingen als waren ze van ons zelf. Samen de concurrentie voorblijven middels complete en pragmatische (omnichannel) oplossingen. Alles om uw dromen en ambities waar te maken. Wij gaan met passie, ervaring en creativiteit voor u aan de slag.